Представники НСУ взяли участь у засіданні Координаційної ради з питань розвитку підприємництва при КМДА

24 червня 2011 року в приміщенні Київської міської державної адміністрації відбулося засідання Координаційної ради з питань розвитку підприємництва при КМДА, присвячене Концепції розвитку «Єдиного дозвільного центру» в рамках Стратегії розвитку м. Києва до 2025 року.Сьогодні цей центр працює у приміщенні Головного управління з питань регуляторної політики та підприємництва КМДА. До роботи в ньому залучено 14 структур міського рівня та 8 центрального, які видають 52 види документів.

  До 1 липня 2011 року вся дозвільна документація буде видаватись у «Єдиному дозвільному центрі». Про це повідомив Заступник голови Київської міської державної адміністрації Руслан Крамаренко під час презентації роботи дозвільного центру на Координаційній раді з питань розвитку підприємництва. За його словами, 6 червня було підписане розпорядження «Про видачу документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності», яким заборонено видавати будь-які документи дозвільного характеру поза межами міського дозвільного центру.
  «Алгоритм роботи міського дозвільного центру полягає у наданні якісних послуг на європейському рівні. Наприклад, для того, щоб почати бізнес, необхідно отримати дозволи. Раніше підприємець змушений був бігати по інстанціях, витрачати час, кошти, отримувати юридичні консультації, звертатися до посередників, не знаючи навіть, які саме документи йому необхідно отримати для законного функціонування. При повноцінній роботі дозвільного центру вирішуються питання законності отримання документів та скорочується час їх проходження в 3-10 разів за рахунок чітко визначеної процедури видачі дозвільних документів та організації спілкування чиновників між собою», – пояснив Руслан Крамаренко.
  До кінця року дозвільний центр отримає окреме приміщення, де буде облаштовано 50 робочих місць з прийому підприємців, кімнату для консультацій, місця для обслуговування заявників з обмеженими фізичними можливостями, систему електронної черги та електронного документообігу, Wi-Fi, аудіо та відеоспостереження, зручні місця очікування. Автоматизована система електронного документообігу забезпечить автоматизацію обробки, зберігання та передачі документів, моніторинг виконання дозвільних процедур, інформування та консультування суб’єктів господарювання.
  «Головна перевага електронного документообігу в тому, що заявник має можливість відстежувати проходження своїх документів не виходячи з офісу або будинку завдяки мережі Інтернет, а також безпосередньо в дозвільному центрі, скориставшись інформаційним кіоском, або звернувшись до співробітників дозвільного центру за інформаційною стійкою. Крім того, ми максимально скоротимо процедуру за рахунок електронної черги – заявник на терміналі обирає потрібну послугу, отримує талон і спокійно чекає на дивані перед монітором. До того ж, електронна черга дає нам можливість постійного моніторингу – ми завжди знаємо скільки відвідувачів чекають надання послуг, яка черга на кожен вид послуг, скільки відвідувачів прийнято, скільки часу кожен з них чекав своєї черги і як довго його обслуговував працівник», – зазначив Руслан Крамаренко.
  В засіданні Координаційної ради з питань розвитку підприємництва при КМДА, присвяченому Концепції розвитку «Єдиного дозвільного центру» в рамках Стратегії розвитку м. Києва до 2025 року взяли участь столичні підприємці, промисловці, роботодавці, представники, бізнес-асоціацій, профспілок, громадських організацій, в тому числі ГО «Нова солідарна Україна».
Опубліковано в Новини


Календар подій

Жовтень 2017